تبلیغات: لامپ برنجی با طراحی دانمارکی – از قلعه تا ویلا ویلدنیس


آگهی تونی کپنهاگ

آه که چقدر از گرفتن این عکس ها و نشان دادن نتیجه نهایی حمام هیجان زده شدم. و در آخر، اتصالات برنجی جامد خود را به شما نشان دهیم تونی کپنهاگقدیمی‌ترین تولیدکننده روشنایی دانمارک، با سنت صنایع دستی که بیش از 100 سال قدمت دارد.

تونی کپنهاگ به جهانی معتقد است که در آن خریدهای جدید با دقت انتخاب می شوند و باید یک عمر – و در حالت ایده آل حتی بیشتر طول بکشند! و این دقیقاً همان چیزی است که هنگام انتخاب ویلا ویلدنیس برای ما مهم است. این و اینکه خود طراحی داخلی با خود خانه درختی و با طبیعت اطراف ما هماهنگ است.

فضای داخلی باید هر دو باشد عاشقانه جنگلی و خام مواد باید پایدار و مقاوم در برابر سایش باشند. ساییدگی و پارگی که در نهایت ظاهر اصلی مواد را بهبود می بخشد. برنج نیز مانند چوب این خاصیت را دارد. که فقط با گذشت زمان بهتر می شود. یعنی اگه پولیش نمیدی حواست باشه! و مطمئناً منظور ما این نیست. بله، تقریباً برعکس، با قرار دادن آگاهانه “انگشت های چرب” روی اتصالات به امید تسریع روند کمی 🙂

در صورت لزوم بخوانید: حمام ویلا ویلدنیس را اینگونه تزیین کردیم.

از قلعه تا بیمارستان تا ویلا ویلدنیس

اولین سریالی که عاشقش شدیم کریستینزبورگ من به ویژه از چرخ های دستی پنج پره و این ایده که خانه کوچک چوبی ما باید وسایل را با دیگران به اشتراک بگذارد، خوشم آمد. آمالیبورگ. از قلعه تا کلبه چوبی. فکر کردم ایده کمی زیبا و متضاد بود.

با این حال، طولی نکشید که ما بیشتر و بیشتر به سری SP که برای بیمارستان شهرستان Gentofte در سال 1935 طراحی شده بود علاقه مند شدیم. و در اینجا نیز، تاریخچه دستگاه شاید نقش کوچکی ایفا کند، زیرا من به عنوان یک پرستار معتقدم که این دقیقاً جزئیات خوبی است.

پس یکی گرفتیم باتری دیواری SP و الف اتصالات دوش SP با دوش دستیجایی که ظاهر کلاسیک و جاودانه را همراه با لمس صنعتی در دستگیره ها به دست می آوریم.

شما می توانید نسخه پتینه شده را در سری SP مشاهده کنید این رویای یک خانه تابستانی که توسط معمار طراحی شده است یا بیشتر مسافرخانه تیسویلد (جایی که لوله های آب نمای زیبا نیز وجود دارد).

تمامی محصولات تونی کپنهاگ دست ساز دانمارک هستند.

زیبا شیر پایین همچنین توسط تونی کپنهاگ است.

به محض اینکه صفحه طرح دار زرد با چیزی واضح جایگزین شد، منظره ای از جنگل از زیر دوش باز می شود.

وقتی خانه را گرفتیم، هم قفسه و هم آینه در حمام آویزان بود. قفسه را همان لکه کابینت پایه دادم. این رنگ Dark Charcoal نام دارد و در Bauhaus خریداری شده است.

رویه میز را از تخته های 100 ساله Genbyg.dk درست کردیم که با لاک دریایی مات آن را درمان کردیم. برای کابینت پایه یک کابینت ایوار از IKEA ساختیم که به اندازه آن را برش دادیم و به رنگ قهوه ای تیره رنگ آمیزی کردیم.

لوله های بیرونی

این واقعیت که لوله های آب در معرض دید قرار گرفتند، تصمیم فعالی نبود که ما گرفتیم. برای به حداقل رساندن خطر یخ زدگی در لوله های آب داخل دیوارها، این یک ضرورت در ارتباط با ساخت خانه تابستانی بود. زیرا حتی اگر دستگاه های ضد یخ نصب کرده باشیم، آب بین دیوارها خطری نیست که بخواهیم بپذیریم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم آن را در آغوش بگیریم و بهترین استفاده را از آن ببریم.

Min Pinterest پر از راه حل های زیبای حمام با لوله کشی در معرض.

تصمیم گرفتیم لوله های مسی آب را نصب کنیم. لوله های آب برنجی ساخته نمی شوند. بنابراین لوله‌کش ما به اندازه کافی مهربان بود که برخی از «پتین‌شده‌ترین» لوله‌هایش را انتخاب کرد. از آنجا که با وجود اینکه مس در لیست فلزات گرانبهای من پایین ترین رتبه را دارد، مس قدیمی هنوز بسیار زیبا است! اکنون تنها چیزی که طول می کشد زمان است. یا شاید یک راه حل کوچک که می تواند مقداری اکسیداسیون اضافی را بدون خوردگی لوله ها ایجاد کند.

دهانه در طول های مختلف موجود است تا بتوانید شیر آب را با نیاز خود تطبیق دهید.

ظرف صابون چوبی کوچک از چوب یک جعبه سیب قدیمی ساخته شده است.

نصیحت مفید

احتمالا بهترین و بدیهی ترین توصیه ما این است: هنگام نصب چراغ روی دیوار کاشی، استراحت داشته باشید! زیرا زمانی که ما، کمی بیش از حد خسته اما کمی بیش از حد هیجان‌زده، تصمیم گرفتیم دیوار کاشی‌کاری شده خود را سوراخ کنیم، همه چیز خراب شد.

برای خود دیواری و اتصال به لوله های آب خریدیم این زوایای تایر. تن رنگ با چراغ ها یکی نیست، که فکر می کنیم فقط به ظاهر صنعتی می افزاید.

شیر سینک به سرعت بالا آمد. کاملا در آب چشم خشکی در خانه نبود! به همان زیبایی بود که در خواب دیدیم. اما بعد با دیوار کاشی کاری شده در قسمت دوش مواجه شدیم. اندازه گیری و اندازه گیری و اندازه گیری شد. تعیین امتیاز امتیاز حذف شد. و نکات دقیق تری را تعیین کنید (ما فکر کردیم). یک ویدیوی YouTube فقط برای یک زمان اضافی تماشا شد. و من نفسم را حبس کردم وقتی آلن به دیوار کاشی پوشیده شده با اپوکسی ما سوراخ می کرد (بخوانید: شما تغییر نمی کنید). برهنه فقط کاشی در صورت استفاده از دوغاب اپوکسی).
هیچ کاشی ترک خورده دستگاه رسید.

و سپس ما آن را کشف کردیم!

اصلا تو آب نبود خیلی دور از واقعیت بود! تحت تأثیر قرار گرفتم، تقریباً با جلسه خود تماس گرفتم!

یک نیمه ذوب بعد، زمانی که ما ناباورانه فقط به دیوار خیره شده بودیم و میله دوش را در جای خود پیچانده بودیم (که فقط باعث شد همه چیز کج تر به نظر برسد)، شجاعت به کار گرفتیم تا حفره های بیشتری ایجاد کنیم که به سختی می پوشند. زاویه لاستیک من فکر می کنم ما در اینجا در مورد یک میلی متر موفقیت صحبت می کنیم.

بنابراین توصیه خوبی است. وقتی آخرین امتیازها را قرار دادید. بنابراین فوراً آنها را بررسی کنید، حداقل دو بار دیگر.

چراغ ها دارای نقطه قرمز و آبی برای دستگیره ها هستند. با این حال، ما تصمیم گرفتیم آنها را با رنگ های سفید جایگزین کنیم که می توان آنها را جداگانه خریداری کرد. و سپس ایده ما این است که یک “V” و یک “K” روی آن بنویسیم.

در وب سایت می توانید نمای کلی از فلزاتی که محصولات از آن ساخته شده اند (کروم، کروم مات، برنج برنزی و PVD/طلا) دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید