اظهارنامه مالیات فروش و ثبت پرداخت مالیات را در QuickBooks Online ثبت کنید


نمای کلی از نحوه ثبت اظهارنامه مالیاتی فروش و ثبت پرداخت مالیات خود را در QuickBooks Online دریافت کنید. برای جلوگیری از شرایط تاخیر در بازگشت و هزینه های اضافی، QuickBooks Online سررسید پرداخت شما را در یک مکان پیگیری می کند.

وقتی زمان تشکیل پرونده فرا می رسد، می توانید ابتدا آنچه را که مدیون هستید بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه اعداد کامل هستند و خوب به نظر می رسند. پس از آن، می توانید از جزئیات QuickBooks به روز شده خود برای وارد کردن فرم مالیاتی خود استفاده کنید. پس از تکمیل فرآیند تشکیل پرونده، می‌توانید پرداخت مالیات جدید خود را به صورت آنلاین در QuickBooks ثبت کنید تا مالیات فروش قابل پرداخت صحیح باقی بماند.

Intuit یک سیستم جدید مالیات بر فروش را برای همه کاربران QuickBooks خود در نظر گرفته است. در صورتی که هنوز از مالیات فروش دستی استفاده می کنید، می توانید به جای آن، آن را خودکار کنید. بنابراین بررسی کنید که آیا امکان تغییر مالیات بر فروش خودکار وجود دارد یا خیر. در صورتی که گزینه تعویض خودکار را ندارید، نگران نباشید. به زودی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مرحله 1: چگونه بدهی خود را بررسی کنید

اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید، مطمئن شوید که همه چیز درست است قبل از ثبت پرونده. در اینجا چگونه می توانید آنچه را که مدیون هستید بررسی کنید:

  1. گزینه Taxes را باز کنید سپس به قسمت Sales Tax بروید. بررسی کنید که کدام بازگشت سررسید این ماه است، پس از آن روی گزینه View return ضربه بزنید. درصورتی‌که مجبور به ارسال یک اظهارنامه قدیمی هستید، روی منوی کشویی From کلیک کنید و یک ماه گذشته را انتخاب کنید. پس از آن بر روی دکمه Refresh کلیک کنید.
  2. مالیات فروش خود را بررسی کنید. بررسی کنید که همه موارد دقیق هستند. در صورتی که می خواهید تغییری برای مواردی مانند اعتبار، تخفیف یا اصلاحات اضافه کنید، روی گزینه افزودن یک تنظیم کلیک کنید.
  3. فروش ناخالص، مالیات متعلق، فروش مشمول مالیات و مبلغ تعدیل خود را یادداشت کنید (در صورتی که آنها را اضافه کرده باشید). هنگام پر کردن فرم اظهارنامه مالیاتی فروش، باید این اعداد را داشته باشید.

در صورتی که بخواهید نگاهی کامل به بدهی خود داشته باشید، باید گزارش بدهی مالیات فروش خود را برای آن دوره مالیاتی خاص اجرا کنید. زمانی که نیاز به بررسی صورتحساب‌های مشمول مالیات و غیر مشمول مالیات، رسیدها و برخی تراکنش‌های دیگر دارید، به شما کمک می‌کند.

مرحله 2: نحوه ثبت اظهارنامه به سازمان مالیاتی مناسب

پس از بررسی مالیات بر فروش، می‌توانید اظهارنامه خود را به صورت الکترونیکی در وب سایت سازمان مالیاتی خود ثبت کنید یا از طریق پست ارسال کنید. بسیاری از ایالت‌ها به کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنند که فایل الکترونیکی کنند. با این حال، در صورتی که قادر به ثبت نام آنلاین نیستید، حتی می توانید برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه ارسال اظهارنامه به وب سایت سازمان مالیاتی خود مراجعه کنید.

  1. وب سایت سازمان مالیاتی خود را باز کنید تا اظهارنامه خود را بصورت آنلاین ثبت کنید. در صورتی که هنوز این کار را انجام نداده اید، باید برای سرویس پرونده الکترونیکی ایالت خود ثبت نام کنید.
  2. فرم اظهارنامه مالیات فروش خود را پر کنید. و سپس به فروش مشمول مالیات، فروش ناخالص و همچنین مبالغ مالیاتی که از مرحله 1 یادداشت کرده اید، مراجعه کنید.
  3. تکمیل اظهارنامه مالیاتی

چگونه می‌توانید همچنان در QuickBooks فایل الکترونیکی کنید؟

از 21 آوریل 2020، QuickBooks Online دیگر از پرداخت مالیات بر فروش الکترونیکی پشتیبانی نمی کند. با این حال، شما نباید نگران باشید. بسیار ساده و در عین حال آسان است که فایل الکترونیکی را مستقیماً در وب سایت سازمان مالیاتی خود ارسال کنید. پیش از این، می توانید به صورت دستی پرداخت مالیات خود را در QuickBooks درست پس از ثبت پرونده تکمیل کنید تا جزئیات مالیات فروش خود را به درستی حفظ کنید.

مرحله 3: نحوه ثبت پرداخت مالیات خود در QuickBooks

پس از تکمیل پرونده، وقت آن است که جزئیات مالیات فروش خود را در فرم به روز شده QuickBooks نگه دارید. به مرحله زیر نگاه کنید که چگونه می توانید پرداخت مالیات خود را به صورت دستی ثبت کنید تا مالیات بر فروش قابل پرداخت خود را صفر کنید.

  1. گزینه Taxes را باز کنید سپس به قسمت Sales Tax بروید.
  2. بازگشتی را که به تازگی ثبت کرده اید جستجو کنید، سپس بر روی گزینه مشاهده بازگشت کلیک کنید. اگر برای بازگشت قدیمی‌تری پرداخت کرده‌اید، روی منوی کشویی From کلیک کنید و یک ماه گذشته را انتخاب کنید. پس از آن بر روی دکمه Refresh کلیک کنید.
  3. اگر باید پرداخت مالیات خود را ثبت کنید، یک روش تشکیل پرونده را انتخاب کنید. پس از آن فایل را به صورت دستی انتخاب کنید.
  4. همه این جزئیات پرداخت را اضافه کنید:
    • مقدار مالیات
    • تاریخ پرداخت
    • حساب بانکی
  5. بر روی گزینه ثبت پرداخت کلیک کنید.
  6. اکنون بازگشت شما به عنوان پرداخت شده علامت گذاری می شود. پس از آن بر روی بازگشت به مرکز مالیات فروش کلیک کنید.

مرحله 4: چگونه وضعیت پرونده خود را بررسی کنید

در صورتی که به صورت آنلاین ثبت نام کرده اید، به وب سایت سازمان مالیاتی خود مراجعه کنید تا وضعیت تشکیل پرونده خود را بررسی کنید. در صورتی که از طریق پست ثبت نام کرده اید، می توانید مستقیماً با آژانس مالیاتی خود تماس بگیرید تا در مورد اظهارنامه خود به روز رسانی دریافت کنید.

نتیجه گیری

در حال حاضر، QuickBooks Online دیگر از پرداخت های مالیاتی فروش الکترونیکی پشتیبانی نمی کند. بنابراین در اینجا در این شرایط، می توانید مستقیماً از طریق وب سایت سازمان مالیاتی خود پرونده الکترونیکی کنید. پس از آن، پرداخت مالیات بر فروش خود را در QuickBooks Online بلافاصله پس از تشکیل پرونده پر کنید تا جزئیات مالیات بر فروش خود را به روز نگه دارید. برای راهنمایی بیشتر در مورد این موضوع با ما در +1-877-221-2659 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید