QuickBooks Tool Hub را برای رفع مشکلات رایج در QB نصب کنید


Bizimatrix از شما برای ادامه سفر با موضوع جدید، که همه چیز در مورد مرکز ابزار QuickBooks است، استقبال می کند. امروز، در این مقاله، دقیقاً معنی ابزار، کاربرد این ابزار و نحوه دانلود و نصب هاب ابزار QuickBooks را به روشی واقعی خواهیم آموخت.

QuickBooks Tool Hub چیست؟

مرکز ابزار QuickBooks یک راه حل کامل برای رفع انواع مشکلات QuickBooks Desktop در یک مکان است. این مجموعه ای از ابزارهای مختلف QuickBooks است که عملکردها و ویژگی های خاص خود را برای فرآیندهای عیب یابی دارند.

هاب ابزار QuickBooks Desktop به کاربران کمک می کند تا مشکلات شبکه، مشکلات سرور، مشکلات فایل شرکت، مشکلات اتصال، مشکلات رمز عبور، مشکلات نصب و مشکلات برنامه را با فرآیند دستورالعمل کامل نهایی کنند. تمام مسائل را در بخش‌های مختلف دسته‌بندی کرد و ابزار مناسب را با راه‌حل‌های متعدد برای هر خطا ارائه کرد.

فرآیند دانلود و نصب QuickBooks Toolhub

QuickBooks به کاربران خود امکان دانلود و نصب مستقیم هاب ابزار QB را بدون هیچ هزینه ای می دهد. برای نصب ابزار در سیستم خود برای QuickBooks Desktop بدون اینکه با مشکلی مواجه شوید، می توانید راهنمای ارائه شده در زیر را دنبال کنید.

سیستم مورد نیاز برای QuickBooks Desktop Tool Hub

هاب ابزار QuickBooks Desktop برای اجرای آن بر روی سیستم نیازی به شرایط خاصی ندارد. این ابزار را می توان به راحتی بر روی کامپیوتر شخصی شما با برخی نیازهای رایج نصب کرد. تمام الزاماتی را که در زیر فهرست کرده ایم ترتیب دهید و مراحل دانلود را ادامه دهید.

  • اتصال به اینترنت مرکز ابزار QuickBooks مورد نیاز است:- ابزار برای دانلود از وب نیاز به اتصال به اینترنت پرسرعت دارد.
  • سخت افزار:- پردازنده دو هسته ای و CPU برای عملکرد بهتر مورد نیاز است.
  • چارچوب Microsoft.Net و بسته قابل توزیع مجدد MS C++ اجباری است.
  • استفاده از QuickBooks tool hub ویندوز 10، 64 بیتی توسط intuit برای عملکرد سریع و بهتر پیشنهاد شده است. (اگر از نسخه قدیمی ویندوز استفاده می کنید، آن را به آخرین نسخه منتشر شده به روز کنید.)

چگونه QuickBooks Tool Hub را دانلود کنم

ابزار را با دنبال کردن روش زیر دانلود کنید:

  • QuickBooks Desktop را ببندید.
  • مرکز ابزار QuickBooks را مستقیماً دانلود کنید که توسط Intuit ارائه شده است.
  • مکانی را برای ذخیره فایل انتخاب کنید، جایی که بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.
  • اگر قبلاً هاب ابزار را نصب کرده اید و اکنون از نسخه قدیمی استفاده می کنید، آن را به نسخه جدید منتشر شده به روز کنید. نسخه جدید QuickBooks tools hub را بررسی کنید.
    • به تب “Home” در مرکز ابزار بروید.
    • می توانید جزئیات ابزار از جمله نسخه را مشاهده کنید.
    • برای مشاهده نسخه دقیق روی گزینه “درباره” کلیک کنید.

نحوه نصب فایل QuickBooksToolHub.exe

مراحل نصب نیازی به تقاضای خاصی ندارد، بنابراین می‌توانید پس از دانلود کامل، ابزار را مستقیماً نصب کنید.

  • روی فایل QuickBooksToolHu.exe دوبار کلیک کنید تا باز شود.
  • راهنمای روی صفحه را دنبال کنید.
  • و اطمینان حاصل کنید که، با شرایط و ضوابط موافق هستید، در غیر این صورت فرآیند نصب متوقف خواهد شد.
  • هر زمان که نصب کامل شد، روی نماد دوبار کلیک کنید تا باز شود.
  • اگر آیکون روی دسکتاپ ویندوز شما نامرئی است، روی نماد “ویندوز” کلیک کرده و هاب ابزار را جستجو کنید. می توانید گزینه tool hub را ببینید، فقط روی آن کلیک کنید و ابزار را اجرا کنید.

نحوه استفاده از QB Tool Hub برای رفع انواع مختلف مشکلات

هاب ابزار QuickBooks یک ابزار مفید است، بنابراین استفاده از آن چندان دشوار نخواهد بود. عملکرد ابزار را بخوانید تا از آن به روشی مناسب استفاده کنید.

ابزارهای یکپارچه در Tool Hub

همانطور که در بالا به شما اطلاع دادیم، هاب ابزار با ابزارهای مختلف یا مسائل مختلف یکپارچه شده است. برای روشن تر شدن این موضوع اطلاعاتی را در جدول آورده ایم. نگاه کنید؛

انواع مسائل ابزارهای یکپارچه
مسائل مربوط به پرونده شرکت QuickBooks File Doctor Tool
مسائل شبکه مدیر سرور پایگاه داده QuickBooks
مسائل برنامه نویسی ابزار تشخیصی برنامه QuickBooks
مسائل نصب ابزار نصب پاک
مشکلات ورود ابزار بازنشانی رمز عبور

چگونه Intuit Tool Hub کار می کند

هاب ابزار QB دارای 6 زبانه است. همه این شش تب بر اساس نوع عملکردشان به طور جداگانه کار می کنند. در اینجا ما جزئیات را ارائه کرده ایم که با استفاده از آن می توانید به راحتی بدانید که هاب ابزار چگونه کار می کند.

جزئیات مرکز ابزار QuickBooks

پس از نصب ابزار هاب، اگر می‌خواهید جزئیات ابزار را دریافت کنید، می‌توانید به راحتی تمام اطلاعات را از برگه «صفحه اصلی» دریافت کنید.

رفع مشکلات پرونده شرکت

QuickBooks file Doctor در بخش 'مشکلات فایل شرکت' برای رفع انواع فایل های آسیب دیده در QuickBooks موجود است. همچنین می‌توانید برای کمک‌های پیشرفته به «فایل دکتر کمک» مراجعه کنید.

حل مشکلات شبکه

برای رفع انواع مشکلات اتصال، شبکه و سرور با QuickBooks، به برگه «مشکلات شبکه» بروید. هاب ابزار به شما پیشنهاد می دهد که مدیریت سرور پایگاه داده QuickBooks را برای رفع مشکل سرور اجرا کنید.

عیب یابی مشکلات برنامه

گاهی اوقات به دلیل مشکلات برنامه اجازه کار با یک برنامه در QuickBooks را نداریم. کد خطای QuickBooks 6123 یکی از قابل مشاهده ترین خطاهای برنامه در QB است. می توانید این نوع مشکلات را با استفاده از ابزار تشخیصی برنامه QuickBooks و Quick fix my problem برطرف کنید.

رفع مشکلات نصب

QuickBooks Desktop اکثراً هنگام به روز رسانی نسخه جدید منتشر شده با مشکلات نصب روبرو می شود. در اینجا در تب 'مشکلات نصب'، می توانید با استفاده از ابزار تشخیصی نصب QuickBooks به راحتی همه مشکلات نصب را حل کنید و QuickBooks مشکل من را برطرف می کند.

حل مشکلات اعتبار ورود به سیستم

بخش تنظیم مجدد رمز عبور برای رفع انواع مشکلات اعتبارنامه با ابزار تنظیم مجدد رمز عبور و راهنمایی مناسب در دسترس است. همچنین با استفاده از این ابزار می توانید رمز عبور QuickBooks خود را بر اساس نیاز خود بازنشانی کنید. به یاد داشته باشید که در اینجا باید یک ادمین باشید که تمام مجوزهای مدیر را داشته باشید.

پشتیبانی را دریافت کنید

این به شما امکان می دهد از برگه “Help & Support” پشتیبانی دریافت کنید. مدیریت حساب Intuit را آسان‌تر می‌کند و می‌تواند مستقیماً از Intuit کمک بخواهد. نه تنها این، بلکه به شما امکان می دهد در مورد هر ابزاری بازخورد بدهید.

برای پشتیبانی پیشرفته دریافت کنید

تب ابزارهای پیشرفته حل مشکلات رایج QuickBooks را از طریق میانبرهای ویندوز ارائه می دهد.

افکار نهایی

بنابراین این مقاله در مورد مرکز ابزار QuickBooks بود. ما تمام تلاش خود را برای ارائه تمام جزئیات در مورد این ابزار شگفت انگیز انجام دادیم. امیدوارم خوشتون بیاد خوب است به جای استفاده از ابزارهای جداگانه برای مسائل مختلف QuickBooks، از یک ابزار واحد برای رفع انواع خطاها در QuickBooks استفاده کنید. با این حال، اگر نیاز به تأیید بیشتر، و جزئیات بیشتر در مورد این دارید، می‌توانید از یک متخصص QuickBooks با پاسخ فوری بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید