نحوه راه اندازی پیمانکاران و ردیابی آنها برای 1099s در QuickBooks Online


امروز درباره این موضوع بحث خواهیم کرد که چگونه می توانید پیمانکاران را راه اندازی کنید و پرداخت هایی را که برای 1099 به آنها انجام می دهید را پیگیری کنید. QuickBooks آنلاین به شما امکان می دهد پیمانکاران خود را به عنوان فروشنده یا مشتری اضافه کنید. QuickBooks به‌طور خودکار تمام پرداخت‌های مرتبط را ردیابی می‌کند، بنابراین هر زمان که می‌خواهید 1099s خود را ثبت کنید، باید تمام جزئیات ضروری آنها را داشته باشید. حال بیایید ببینیم چگونه می توانید برای هر یک از محصولات پیمانکاران ایجاد کنید.

بدانید چه کسی به 1099 نیاز دارد

تمام آن غیرکارمندی که در یک سال معین 600 دلار یا بیشتر از آن را پرداخت کرده اید، چه نقدی و چه الکترونیکی. آنها باید 1099s را بایگانی کنند، روش پرداخت ممکن است نقدی، کارت اعتباری، حساب نشده یا هر روش الکترونیکی دیگری باشد.

ما به شما توصیه می‌کنیم قبل از شروع با 1099s، دستورالعمل‌های IRS را بررسی کنید، بنابراین چشم‌انداز روشنی از اینکه باید برای چه کسی فایل 1099 را ارسال کنید، داشته باشید. با این حال، 1099 E-File Service تنها از پیمانکارانی که آدرس‌هایی در ایالات متحده دارند پشتیبانی می‌کند.

به پیمانکاران خود بگویید فرم های W-9 را پر کنند

قبل از شروع ردیابی پیمانکار، پیشنهاد می کنیم از پیمانکاران خود بخواهید فرم W-9 را پر کنند. این جزئیاتی را که برای تنظیم سریع‌تر و آسان‌تر نیاز دارید، دریافت می‌کند. حتی می توانید فرم های W-9 را مستقیماً از IRS دانلود کنید.

نحوه راه اندازی یک پیمانکار در Quickbooks Online

ابتدا یک پیمانکار به عنوان فروشنده اضافه کنید

اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید، پیمانکار را به عنوان فروشنده در QuickBooks Online اضافه کنید:

  1. منوی حقوق و دستمزد را باز کنید، سپس روی گزینه Contractors کلیک کنید.
  2. بر روی گزینه افزودن پیمانکار کلیک کنید
  3. مشخصات پیمانکار خود را پر کنید یا چک باکس گزینه Email this contractor را علامت بزنید تا آنها آن را پر کنند.
  4. پس از تکمیل و تکمیل جزئیات، روی گزینه افزودن پیمانکار کلیک کنید.

سپس پرداخت های پیمانکار را برای 1099s پیگیری کنید

از هم‌اکنون، پیمانکار خود را اضافه کرده‌اید و پیمانکار را به‌عنوان فروشنده وارد کرده‌اید، اکنون می‌توانید پرداخت‌های او را پیگیری کنید.

  1. منوی Expenses را باز کنید و به قسمت Vendor بروید.
  2. فروشنده ای را که باید ردیابی کنید انتخاب کنید و سپس نمایه او را باز کنید.
  3. بر روی گزینه ویرایش کلیک کنید.
  4. کادر پیگیری پرداخت‌ها را برای 1099 انتخاب کرده و علامت بزنید.

QuickBooks به طور خودکار شروع به ردیابی هر پرداختی می کند که با فروشندگان یا مشتریان خود انجام داده اید. هر زمان که کاملاً آماده باشید تا 1099s را بایگانی کنید، می توانید به طور معمول پرداخت های پیگیری شده را در فرم تنظیم کنید.

نتیجه گیری

بسیاری از شرکت های کوچک برای موفقیت در یک پروژه پیمانکاران کوتاه مدت یا مستقل استخدام می کنند. حسابداری صحیح برای هزینه های مرتبط با تمام کار آنها بسیار مهم است. بنابراین در اینجا در این شرایط، می توانید از QuickBooks به صورت آنلاین برای پیگیری هزینه ها و پرونده 1099s برای پیمانکاران مستقل خود استفاده کنید. واقعاً بسیار مهم است که مراحل ذکر شده در بالا را به همان ترتیب دنبال کنید.

این یک گام سریع و آسان برای چگونگی راه‌اندازی پیمانکاران و ردیابی آنها برای 1099s در QuickBooks Online بود. برای راهنمایی در مورد این وبلاگ، لطفاً با تیم پشتیبانی آنلاین QuickBooks ما با شماره 2659-877-221 +1 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید