آیا دریک عمل بینی و BBL انجام داد؟ جراحان پلاستیک در حالی که دعوای رپ با دوست پسر سابق، ریک راس، زشت و شخصی می شود، تلاش می کنند.


جراحان پلاستیک بر شایعات مبنی بر اینکه دریک تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفته است – پس از دعوای یک خواننده رپ رقیب در آخر هفته زشت شده اند.

ریک راس، ستاره هیپ هاپ و دوست سابق، دریک 37 ساله را متهم کرد که از نژاد مختلط است، “جراحی برای کوچکتر کردن بینی شما از بینی پدرتان”.

راس در یک سری پست های آنلاین در مورد مواجهه با خواننده رپ کانادایی، مدعی شد که دریک برای برداشتن چربی و تاکید بر شکمش جراحی شده است و دریک را “BBL Drizzy” نامیده است.

اگرچه ادعای عمل بینی جدید است، اما شایعاتی مبنی بر این که دریک، که نام اصلی او آبری گراهام است، کار بدنی انجام داده است، سال‌ها است که منتشر شده است.

DailyMail.com ادعای بهترین جراحان پلاستیک را مطرح کرده است.

دریک جوان در عکسی بدون تاریخ
و دریک در سپتامبر 2022 در نیویورک عکس گرفته شده است

به گفته دو جراح پلاستیک، دریک 37 ساله احتمالاً عمل بینی انجام داده است. آنها به نوک کوچک شده بینی و پل نازک او اشاره کردند تا تغییر را نشان دهند. (سمت چپ دریک جوان است، سمت راست 2022)

دکتر الی لوین، جراح پلاستیک در نیویورک، گفت که وقتی دریک بینی را عمل کرد، “این کار به روشی ظریف انجام شد.”

او اضافه کرد: «اینطور نیست که او از یک شخص به یک فرد کاملاً متفاوت تبدیل شده باشد، اما قطعاً در جدیدترین عکس ها تعریف بیشتری وجود دارد.

دکتر لوین در صحبت با DailyMail.com گفت: نور همیشه می تواند بر این چیزها تأثیر بگذارد و می تواند تفاوت ایجاد کند.

اما اگر واقعاً به آن دقت کنید، احتمال زیادی وجود دارد که او در حال انجام کانتورینگ بینی بوده است. [where part of the nose is shaven down or reshaped].

«نوک در قسمت تعریف شده تر به نظر می رسد [more recent] عکس ها، و همچنین کمی ظریف تر و کمی کمتر آشکار به نظر می رسد.

من همچنین به پل اشاره می کنم که کمی باریک به نظر می رسد. اگر تغییرات جزئی در قسمتی از بینی ایجاد کنید، تقریباً همیشه باید تغییرات جزئی در قسمت های دیگر ایجاد کنید.

دکتر راجا موهان، یک جراح پلاستیک در تگزاس، گفت: «احتمال زیادی وجود دارد که او جراحی زیبایی بینی انجام داده باشد. [nose job] زیرا نوک او کوچکتر و بینی باریکتر به نظر می رسد.

اما او گفت که نمی تواند مطمئن باشد زیرا “هنوز در جدیدترین عکس ها کمی قوز وجود دارد.” [bridge of the nose] و مقداری پری نوک سمت راست…یا عدم تقارن که متوجه شدم.»

معمولا در طی این روش ها، هر گونه نقصی در حین جراحی اصلاح می شود.

ریک راس یک سری ادعاها را در ارتباط با جراحی بینی در اینترنت منتشر کرده است
آن‌ها دریک را هدف قرار می‌دهند که یک عبارت جذاب دارد

ریک راس مجموعه‌ای از تصاویر را در اینستاگرام منتشر کرده است که به عمل جراحی بینی و BBL اشاره دارد. بسیاری مستقیماً اکانت دریک در اینستاگرام را “champagnepapi@” تگ کردند.

دریک با اسکرین شات فوق که به ادعای او مکالمه بین او و مادرش را نشان می دهد، به اتهامات پاسخ داد.

دریک با اسکرین شات فوق که به ادعای او مکالمه بین او و مادرش را نشان می دهد، به اتهامات پاسخ داد.

ریک راس خواننده رپ، دریک را به عمل بینی متهم کرد و این امر باعث اختلاف طولانی مدت بین دریک و هنرمندان دیگر شد.

ریک راس خواننده رپ، دریک را به عمل بینی متهم کرد و این امر باعث اختلاف طولانی مدت بین دریک و هنرمندان دیگر شد.

جراحان عکس‌های دوران کودکی دریک و همچنین تصاویری از حدود سال 2009 – زمانی که او میکس‌تپ موفقیت‌آمیز خود “Best I Ever Had” را منتشر کرد – با عکس‌های نزدیک‌تر به امروز مقایسه کردند.

دریک شایعات جراحی بینی را تکذیب کرد و یک مکالمه متنی ادعایی بین او و مادرش به اشتراک گذاشت که در آن گفت: “اگر با مادرم بروم یک معامله 2 به 1 با ما انجام می دهم.”

دریک این عکس را در سال 2019 به اشتراک گذاشت که باعث شد نظراتی مبنی بر انجام لیپوساکشن داشته باشد

دریک این عکس را در سال 2019 به اشتراک گذاشت که باعث شد نظراتی مبنی بر انجام لیپوساکشن داشته باشد

این اولین باری نیست که دریک پس از انتشار شایعاتی مبنی بر انجام لیپوساکشن در سال 2016 به جراحی پلاستیک متهم می شود.

رپر جو بودن این جمله را در آهنگ خود Afraid بیان کرد، جایی که گفت: “آره، اوبری، به او اعتماد داریم، نه به این اوبری جدید با شکم تراشیده.”

شایعات در سال 2018 هنگامی که رپر Pusha T آهنگی را با هدف دریک به نام “داستان آدیدون” منتشر کرد دوباره مطرح شد.

این آهنگ شامل کلمات “تابستان جراحی” و “برش، برش، برش” بود.

از آن زمان، دریک نتوانست به طور کامل از این اتهامات انصراف دهد.

در سال 2023، دریک عکسی از خود را برهنه پس از غوطه وری به اشتراک گذاشت که باعث شد نظرات متعددی در مورد طبیعی بودن عضلات شکم او مورد سوال قرار گیرد.

یکی نوشت: «آیا دریک می‌داند که افرادی که عضلات شکم مشخصی دارند معمولاً عضلات مشخص دیگری دارند؟»، در حالی که دیگری می‌گوید: «دریک و آن شکم‌های فشرده».

دکتر اندرو پردا، جراح پلاستیک مقیم نیویورک، گفت: «احتمالا لیپوساکشن انجام داده است، اما تشخیص آن با تصاویر موجود دشوار است.

من نمی توانم هیچ بریدگی یا رد کانولایی را ببینم و به نظر می رسد که کشیده شده است، بنابراین به نظر نمی رسد – و بسیار طبیعی به نظر می رسد.

با این حال، تنها راه برای تشخیص واقعی این است که آن را لمس کنید. چیزی شبیه شش تکه به نظر می رسد، اما اگر آن را لمس کنید، متوجه می شوید که ماهیچه است یا فقط چربی – که لیپوساکشن است.

او همچنین می‌تواند حداقل لیپوساکشن را انجام دهد، که برخی از بیمارانی که به منابع دسترسی دارند انجام می‌دهند، و شما به ندرت چنین چیزی را مشاهده می‌کنید.»

لیپوساکشن حداقل زمانی است که پاکت های کوچک چربی از قسمت های مختلف بدن – مانند اطراف شکم – برداشته می شود تا منحنی ها را بهبود بخشد و ظاهر طبیعی تری به شما بدهد. این با لیپوساکشن استاندارد که در آن مناطق بزرگی از چربی برداشته می شود، متفاوت است. برش ها نیز کوچکتر و نازکتر هستند.

آخرین خصومت بین دریک و ریک راس پس از آن شروع شد که چند تن از رپرها و همکاران سابق دریک شروع به “دعوا کردن” او کردند.

به نظر می‌رسد که این دو رپر/تهیه‌کننده، که قبلاً با Future و Metro Boomin همکاری داشته‌اند، در آلبوم جدید خود به نام We Don’t Trust شما چندین عکس از Drake گرفته‌اند.

کندریک لامار، Weekend و A$AP Rocky همگی در طول حضور مهمان در آلبوم از دریک انتقاد کردند.

قبل از انتشار این داستان، DailyMail.com برای اظهار نظر با نمایندگان Drake تماس گرفت.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید