جنا جیمسون و همسرش جسی لاولس به دلیل مصرف مشروب الکلی ستاره سابق پورنو در حال طلاق هستند.


جنا جیمسون و همسرش جسی لاولس پس از کمتر از یک سال ازدواج در حال طلاق هستند.

لاولس روز سه شنبه در TikTok این اعلامیه را اعلام کرد و به دنبال کنندگانش گفت که مشروب الکلی ستاره سابق پورن باعث جدایی شده است.

لاولس، 41 ساله، به اشتراک گذاشت: “من در ابتدای رابطه اش به او گفتم که موضع سختی می گیرم و مشروبات الکلی مشکلات زیادی در زندگی او ایجاد کرده است که تحت هیچ شرایطی آن را تحمل نمی کنم.” جیمسون 50 ساله زمانی که اخیراً بدون همسرش در یک رویداد حاضر شد، وعده خود را زیر پا گذاشت.

جسی لاولس روز سه شنبه اعلام کرد که او و جنا جیمسون در حال طلاق هستند.
آرایشگر مستی ستاره سابق پورن را عامل فروپاشی ازدواج آنها دانست.

او ادامه داد: «او به شیکاگو می‌رود و شروع به نوشیدن می‌کند و وقتی من در مورد آن با او روبرو شدم، قطعاً سعی کرد در مورد آن دروغ بگوید تا اینکه به او گفتم که عکس‌ها را در اختیار دارم.

آرایشگر گفت جیمسون از تصمیم خود برای نوشیدن الکل “پشیمان نیست”.

لاولس به اشتراک گذاشت: «نمی‌دانم این تقصیر من است یا نه، اما شاید نباید چنین توقع زیادی داشتم.

لاولس به بینندگان گفت: «او به شیکاگو می‌رود و شروع به نوشیدن می‌کند، و وقتی من در مورد آن با او روبرو شدم، قطعاً سعی کرد در مورد آن دروغ بگوید تا اینکه به او گفتم که عکس‌هایی دارم. اینستاگرام/jennakantlose
او در پایان گفت: “مطمئنم که این را خواهید دید، جنا.” من شما را با تمام قلبم دوست دارم و واقعاً به بهترین ها برای شما امیدوارم. اینستاگرام/jennakantlose

او ویدئوی خود را با توضیح اینکه درخواست ابطال کرده است و امیدوار است به زودی نهایی شود، پایان داد.

او در پایان گفت: “مطمئنم که این را خواهید دید، جنا.” من شما را با تمام قلبم دوست دارم و واقعاً به بهترین ها برای شما امیدوارم.

لاولس همچنین در استوری اینستاگرام خود پیام‌هایی را که ظاهراً بین او و جیمسون رد و بدل شده بود به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد جیمسون تهدید می‌کند از همسرش که اکنون جدا شده است شکایت خواهد کرد.

لاولس همچنین یک اسکرین شات از پیام های متنی که گفته می شود بین او و همسرش که اکنون طلاق گرفته است را به اشتراک گذاشت. اینستاگرام/jessi.lawless
این زوج سابق در ماه می 2023 در لاس وگاس در همان کلیسایی که والدین جیمسون در آن ازدواج کردند، ازدواج کردند. اینستاگرام/jennakantlose

لاولس اسکرین شات را توضیح داد: «او هرگز نگفت متاسفم».


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحه شش که دوست دارید…


جیمسون در 23 مه 2023 در لاس وگاس با لاولس ازدواج کرد و در آن زمان اعتراف کرد که او فقط برای بچه دار شدن با مردان قرار می گذاشت.

ستاره سابق فیلم بزرگسالان بعداً اعتراف کرد که فقط برای بچه دار شدن با مردان ازدواج کرده است. اینستاگرام/jennakantlose
او هنوز به اظهارات لاولس پاسخی نداده است. اینستاگرام/jennakantlose

او در آن زمان به People گفت: «و اکنون که واقعاً خودم را یافته‌ام، فقط هر چیزی را که در درونم احساس می‌کنم می‌پذیرم و آن را زمین نمی‌گذارم».

“ملکه پورن” دوقلوهای 15 ساله جورنی و جسی را با تیتو اورتیز سابق و دختر 7 ساله باتل با لیور بیتون سابق شریک است. او همچنین قبلا با برد آرمسترانگ و جی گردینا ازدواج کرده بود.

جیمسون و لاولس در کلیسای کوچک غرب در نوادا ازدواج کردند، جایی که والدین بازیگر زن نیز گفتند: «می‌کنم».

بیشتر بخوانید: اخبار جهان | اخبار سرگرمی | اخبار سلبریتی ها

صفحه





Source link

دیدگاهتان را بنویسید