پاپ جوان: فرماندار Akwa Ibom خواستار انتقال جسد ابیگیل برای دفن مناسب به خانه شد


به دنبال اطلاعات اخیر در مورد میکاپ آرتیست 24 ساله، ابیگیل، فرماندار ایالت Akwa Ibom دستور داده است جسد این میکاپ آرتیست برای دفن مناسب به ایالت منتقل شود.

همچنین ببینید: بومیان Akwa Ibom به موسی اسکور به دلیل دفن هنرمند آرایش در کنار رودخانه ضربه می خورند.

جسد ابیگیل روز پنجشنبه 11 آوریل پیدا شد و گفته می شود که در ساحل رودخانه دفن شده است. ادعا شده بود که روستاییان اصرار داشتند که او باید در آنجا دفن شود، زیرا اعضای خانواده او قادر به انجام قربانی برای دلجویی از الهه رودخانه قبل از اینکه بتوانند جسد او را از رودخانه بیرون بیاورند، نبودند.

بخشی از پیام را اینجا بخوانید، کشیش Uma Eno، فرماندار ایالت Akwa Ibom، از حادثه غم انگیز قایق که چند روز پیش در رودخانه نیجریه رخ داد، با حضور برخی از بازیگران نالیوود و سایر اعضای خدمه پشتیبانی در حین سفر به محل فیلم، آگاه است. یکی از قربانیان این حادثه ناگوار، خانم ابیگیل ادیت فردریک، نمونه ای اساسی از جوانان ما بود که به فراخوان ما برای برخیز و درخشش توجه کردند. او یک فارغ التحصیل تئاتر 24 ساله بود که اشتیاق خود را به عنوان یک هنرمند گریم پیدا کرد. ما از مرگ دردناک او عمیقاً متأسفیم و از طرف دولت و مردم ایالت اکوا ایبوم، این فقدان غم انگیز را به خانواده او، جامعه نالیوود و دوستان و همکارانش تسلیت می‌گوییم. ما همچنین گزارش مربوط به خاکسپاری وی را به ویژه در شبکه های اجتماعی دنبال و مطالعه کرده ایم و می خواهیم قاطعانه اعلام کنیم که دولت از شرایط دفن وی مطلع نشده است. اعلیحضرت، فرماندار Uma Eno، سرانجام دستور داد که جسد او برای دفن مناسب و آبرومندانه به خانواده بازگردانده شود.


بازدیدها: 18





Source link

دیدگاهتان را بنویسید