چرا طرفداران فکر می کنند اشعار جدید تیلور سوئیفت در مورد رابطه جو اولوین رمزآلود است – اخبار فوری BBC


تنها چند روز دیگر به انتشار The Tortured Poets Department باقی مانده است، و Swifties در حال حاضر مشغول رمزگشایی قطعاتی است که ستاره پاپ قبلاً به اشتراک گذاشته است.

تیلور سویفت با اسپاتیفای همکاری کرده است یک پاپ آپ ویژه “نصب کتابخانه” در The Grove این هفته در لس آنجلس – با مطالبی که به دقت انتخاب شده مربوط به آلبوم جدید این خواننده، تابستان بی رحمانه است.

یکی از قطعات نمایش داده شده حتی برخی از اشعار یک آهنگ آینده را که طرفداران معتقدند در مورد رابطه او با جو آلوین است، ارائه کرد.

«حتی مجسمه‌ها هم فرو می‌ریزند/ وقتی که منتظر بمانند» کتاب باز خواندنروی یک دستمال سفید و گل های خشک قرار داده شده است.

سوئیفت قبل از انتشار بخش شاعران شکنجه شده، طرفداران خود را در لس آنجلس با یک تجربه پاپ آپ شگفت زده کرد.
ستاره پاپ اشعار مرموز یک آهنگ جدید را در One Screen به اشتراک گذاشت. توییتر/چارتسویفت

در حالی که مشخص نیست در مورد کدام آهنگ صحبت می شود، طرفداران سریعاً به نظریه پردازی آنلاین پرداختند و پیشنهاد کردند که سوئیفت «می خواست با اولوین ازدواج کند»، اما او چنین احساسی نداشت.

یکی از طرفداران در X نوشت: “اومگگ، او برای ازدواج با او بسیار هیجان زده بود که با حلقه های کاغذی با او ازدواج می کرد، اما او فقط وقت خود را تلف می کرد.”

وقتی نفر سوم زنگ زد، دخترم خیلی دوست داشت عروس او شود، او شش سال منتظر این حلقه بود.

طرفداران حدس می زنند که سوئیفت اشاره کرد که از منتظر ماندن اولوین برای خواستگاری خسته شده است. TheImageDirect.com
یکی از کاربران X نوشت: “دختر من خیلی دوست داشت عروس او شود.” هویت / SplashNews.com

یکی دیگر از علاقه مندانی که از نمایشگاه بازدید کرده بود به این موضوع اشاره کرد یکی از مجسمه ها چیده شده است به نظر می رسید دیانا از افسس، “الهه فرزندآوری و باروری و الهه ماه.”

مجسمه اصلی دیانا در قرن ششم در حالی که در انتظار ارسال به لندن بود به دلیل سال‌ها بی‌توجهی فرو ریخت و تسلیم جریان زمان و عوامل شد.

خواننده 34 ساله «همه خیلی خوب» به مدت 6 سال با بازیگر 33 ساله «هاریت» قرار داشت تا اینکه در آوریل 2023 جدایی شوکه کننده آنها اعلام شد.

این زوج در طول رابطه عاشقانه خود خصوصی بودند و اغلب اوقات خود را در کشور زادگاه آلوین در انگلستان می گذراندند.

این زوج در سال 2023 پس از شش سال آشنایی از یکدیگر جدا شدند. لندن سرگرمی / اسپلش
نه سوئیفت و نه آلوین هرگز دلیل جدایی خود را تایید نکرده اند. جد کالن / دیو بنت / گتی ایماژ

آهنگ شماره 5 از نظر تاریخی به عنوان “آسیب پذیرترین، شخصی، صادق ترین” سوئیفت شناخته می شود. [and] احساساتی – آهنگ موجود در لیست آهنگ TTPD “So Long, London” نام دارد.

یکی از طرفداران پیشنهاد کرد: “این دقیقاً از لندن است.”


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحه شش که دوست دارید…


در حالی که نه اولوین و نه سوئیفت هرگز دلیل جدایی خود را به طور علنی فاش نکردند، برنده 14 جایزه گرمی قبلاً اشاره کرد که به این دلیل است که بازیگر «صحبت با دوستان» نمی‌خواست این ازدواج را قطعی کند.

«بخش شاعران شکنجه شده» جمعه اکران می شود. Getty Images برای The Recording Academy
سوئیفت قبلاً اشاره کرده بود که جدایی آنها به دلیل مشکلات تعهدی در فیلم “You’re Losing Me” بوده است. Getty Images برای مدیریت حقوق TAS

در «نیمه‌های شب»، «داری مرا از دست می‌دهی»، سوئیفت پایان دلخراش یک رابطه طولانی‌مدت را توصیف می‌کند و این سوال را مطرح می‌کند که آیا آنها باید به تلاش خود ادامه دهند یا آن را کنار بگذارند.

“چطور می تونی بگی عاشق کسی هستی که نمیدونی داره میمیره؟” – او می پرسد. «تا کی می‌توانیم یک آهنگ غم‌انگیز باشیم قبل از اینکه خیلی دور شده باشیم و آن را زنده کنیم؟»

پل قدرتمند با این اعتراف به پایان می رسد: «من هم با من ازدواج نمی کنم. خوشایند مردم آسیب شناسی. که فقط می خواست او را ببینی.”

اگرچه آلبوم جدید سوئیفت با دلشکستگی های گذشته سروکار دارد، اما به نظر می رسد که او در میان عاشقانه اش با تراویس کلس بهتر از همیشه عمل می کند. هاچدرامز/اینستاگرام
این زوج حدود 9 ماه است که با هم هستند. @chrisgrotewold/FESTYLOGY /TMX / MEGA

در حالی که مشخص نیست که آیا اولوین به دنبال رابطه عاشقانه خود با این سازنده موفق عمل کرده است یا خیر، سوئیفت از قرار ملاقات با تراویس کلسه خوشحال تر از همیشه به نظر می رسد.

این جفت برای اولین بار در جولای 2023 شایعات عاشقانه را برانگیخت و از آن زمان تا کنون با هم جت تنظیم می کنند، اخیراً برای کوچلا به صحرا در ایندیو، کالیفرنیا سفر کرده اند.

مرغ عشق ها با تماشای اجراهای The Bleachers، Ice Spice و غیره کاملاً عاشق به نظر می رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخبار جهان | اخبار سرگرمی | اخبار سلبریتی ها

صفحه





Source link

دیدگاهتان را بنویسید