مردی که با زنی که برای امرار معاش در اینترنت کار می کند ازدواج می کند af@@l- Solomon Bucci است.


سولومون بوچی، اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی نیجریه، نظر خود را در مورد ازدواج مردان با زنانی که برای امرار معاش می‌چرخانند، ارائه کرده است. به گفته وی، زنانی که از راه دور زدن امرار معاش می کنند، به سختی می توانند در ازدواج وفادار بمانند.

او در پست خود استدلال می کند که هر زنی که بی شرمانه از طریق رقص، موسیقی یا هر سبک محتوای دیگری احساسات خود را می فروشد، ازدواج کردن با او کاری ندارد و شما هم کاری برای ازدواج با او ندارید. چرا با یک فاحشه ازدواج می کنید و شکایت می کنید که او فاحشه است؟

همچنین ببینید: تهیه کنندگان فیلم در 15 روز 10 هزار به دستیاران شخصی پرداخت می کنند – کارگردان ارنست اوبی اسپیلز

وی در ادامه بیان کرد که؛ ازدواج مستلزم محافظه کاری ابتدایی است – همسران باید خود را به عنوان هدایای گرانبها، بدون روشنایی جنسی حمل کنند. متواضع و شایسته تقلید از زنان جوان. بدن شما متعلق به شوهرتان است و بالعکس و به رخ کشیدن آن در مقابل غریبه ها بی احترامی فاحش به حرمت ازدواج است. اگر بتواند الاغ خود را برای غریبه ها تکان دهد، ممکن است آن را برای مردی که نمی شناسد تکان دهد، و مردی که او نمی شناسد به “شوخی” او را لمس کند و آنها “به شوخی” مرتکب زنا شوند. و تو احمقی برای ازدواج با او چون فکر می کنی رفتار بیرونی مهم نیست. هیچ مرد درست اندیش و تربیت شده ای با زنی بی بند و باری که نمی تواند الگوی خوبی برای دخترانش باشد ازدواج نمی کند. مگر اینکه متعهد به ازدواج باشد، اما اگر باشد، یک روز خسته می شود و می خواهد بیرون برود. ازدواج بچه بازی نیست


بازدیدها: 0





Source link

دیدگاهتان را بنویسید