اگر می خواهید بهترین مرد باشید، اگر آدم بدی هستید، Portable شما را در اختیار دارد – مایک خوش تیپ


در حالی که به راحتی می توان یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت کرد، در این مورد، شخص را از روی ظاهرش می توان قضاوت کرد. پورتابل، شخصیت محبوبی که اغلب به دلیل رفتار پر سر و صدا و ظاهر درهم و برهم او مورد تمسخر قرار می گیرد، به عنوان مطالعه موردی برای سخنرانی مردان در مورد ارزش های خانوادگی مورد استفاده قرار گرفت.

ممکن است منتقدان ظاهر پرتابل را مسخره کنند، اما فردی اجتماعی مانند مایک خوش تیپ، پرتابل را مردی می شناسد که به راحتی مسئولیت های خانواده اش را انجام می دهد.

مایک زیبا در پست خود، قابل حمل را “مرد سال” معرفی کرد. او معتقد است مردی که از خانواده خود مراقبت می کند بهتر از مردی است که از نظر ظاهری جذاب است.

همچنین بخوانید : مردی دخترخوانده خود را با یک تکه قهوه تا حد مرگ کتک زد

او نوشت؛

من می بینم که افراد زیادی به پرتابل توهین می کنند. آنها گفتند که او خیلی بلند است، به نظر کثیف می رسد، باید برای اسکراب کامل بدنش برود، آنها تعجب می کنند که این زن ها با او چه می کنند بله بلا بله موضوع این است که یک مرد مسئولیت پذیر که مخارج خانواده اش را تامین می کند، همیشه برای او جذاب خواهد بود. زنان.

اگر دوست دارید بهترین و تمیزترین مرد با یک بازی دیوانه باشید، اگر شما یک حرامزاده هستید، Portable نوزاد شما را می گیرد و او را باردار می کند. از همسرتان بخواهید نیمی از کرایه خانه و سایر قبوض را بیاورد و به پرتابل توهین کنید، پرتابل شریک زندگی شما نیست.

من طرفدار چندهمسری نیستم، قبل از اینکه همه بگویید “هی، نقل قول را رها نکن.” من فقط معمایی را توضیح می دهم که چرا بسیاری از زنان ترجیح می دهند با مردی مانند پورتابل باشند و شما ملکه انگلیس نمی توانید زنی را برای ماندن با شما پیدا کنید. باشد که این عقل سلیم را به نام عیسی قبول کنید.

بازدیدها: 0





Source link

دیدگاهتان را بنویسید