Asake Hairdressing Trends برای 500000 پوند کلاس مستر باربینگ


Adeyinka Taofeek Temitope، (آرایشگر Asake) معروف به Topzycut یک کارگاه دو روزه آرایشگری را با هدف افرادی که می خواهند مهارت های آرایشگری خود را بهبود بخشند، راه اندازی کرده است. چه یک مبتدی یا یک حرفه ای با تجربه باشید، کلاس نوید یادگیری گسترده ای را می دهد که تکنیک های پیشرفته و توسعه برند را پوشش می دهد.

شرکت کنندگان باید 500000 N برای آموزش جامع همانطور که در صفحه اینستاگرام Topzycut اعلام شده است سرمایه گذاری کنند. برنامه درسی به اصول، توسعه حرفه ای و برندسازی می پردازد. Topzycut آرایشگران مشتاق را تشویق می کند تا از این فرصت برای تقویت مهارت های خود استفاده کنند و پتانسیل بهبود مهارت های خود را تنها در دو روز برجسته کنند.

همچنین ببینید: رژ لب پس از پرداخت 40 هزار تومان اشتباه شد (ویدئو)

شرکت کنندگان گواهی شرکت، کیت آرایشگری و 60 روز مشاوره شخصی دریافت خواهند کرد. Topzycut در سال 2020 با مدل موی نوآورانه خود که توجه افراد مشهوری مانند Davido، Burna Boy و Asake را به خود جلب کرد، به شهرت رسید.

سفر او در دانشگاه اولابیسی اونابانجو آغاز شد و در آنجا هنرهای زیبا خواند و بعداً آرایشگر شد. با گذشت زمان، او با هنرمندان مشهور داخلی و بین المللی از جمله Burnaboy، Bnxn، Black Sheriff و Travis Lashley همکاری کرد. این برنامه عمدتاً از طریق خدمات خانگی و تلفن همراه کار می کند و اکنون منحصراً به افراد مشهور پاسخ می دهد.

قابل توجه است که Burna Boy حتی او را برای کوتاه کردن مو در سال 2022 آورد و وضعیت رو به رشد Topzycut در صنعت را برجسته کرد.

بازدیدها: 0



Source link

دیدگاهتان را بنویسید