تبلیغات: یک انتخاب طبیعی در حمام


بیابان کپنهاگ

تبلیغات برای Ifö

همانطور که می توانید بخوانید شماها و شماها“هنگام طراحی حمام جدید در ویلا ویلدنیس، ما بر انتخاب کیفیت و الهام گرفتن از طبیعت تاکید کردیم.”عاشقانه جنگل نوردیکمن کوزه کوچک را موضوع حمام ما می نامم.

ما در دیدگاه خود سازش ناپذیر بودیم اتصالات. آنها باید از کیفیت بالایی برخوردار بودند خواهد شد آنها باید از برنج ساخته شده و به دیوار آویزان شوند – و ترجیحا با ظاهر خام. ما همچنین هنگام انتخاب توالت خود سازش نکردیم. هم از سوئد و هم از شهر همسایه ما برومولا – شهرت محلی و جهانی – می آید Ifo.

وقتی تاریخ را انتخاب می کنید، اغلب کیفیت را انتخاب می کنید

اکثر مردم Ifö را می شناسند. اما نمی‌دانستیم که داستان 100 سال پیش آغاز شد، درست از جایی که طبیعت وحشی می‌شود و جنوبی‌ترین بیابان اسکاندیناوی آغاز می‌شود، تا اینکه در یکی از اولین روزهای پس از تصرف ویلا ویلدنیس، از Bromölla عبور کردیم. هنوز صبح را به خاطر دارم که به یک ماجراجویی رانندگی در منطقه رفتیم.

تاریخ ایفو را می توان به وضوح در منظره شهر مشاهده کرد. خیابان ایفو، تیم فوتبال ایفو و… بدون شک کارخانه ایفو در طول زمان تاثیر زیادی در توسعه شهر داشته است.

اگر در اسکانیای شرقی هستید، توصیه می کنم از “مرکز ایفو“، کارخانه چینی قدیمی ایفو. کارخانه اکنون دارای یک مرکز فرهنگی و هنری بزرگ است. واقعاً زیبا است، به روشی کاملاً خام. بنابراین وقتی در نزدیکی طبیعت زیبای برومولا قرار دارید، مراقب نمایشگاه ها باشید. .

در اینجا شما یک راهنمای کوتاه پیدا خواهید کرد 3 تجربه زیبای طبیعت نزدیک برومولا

طبیعت اطراف برومولا پر از دریاچه ها، تپه ها و دره ها است – چیزی که ifö به طور فعال در فلسفه طراحی خود استفاده می کند.

کمی صحبت توالت

ویلا ویلدنیس نیز کمی تاریخ دارد Ifo، زیرا زمانی که ما نقل مکان کردیم یک توالت ifö در مدل Cascade وجود داشت که تقریباً 50 سال قدمت داشت. یک توالت تقریبا تاریخی. “فقط اگر می توانست صحبت کند«معمولاً وسوسه می‌شوم که بگویم:p

من شخصا سابقه کمی با Ifö دارم. الان چند سالی است که در راه نبودم سبک نمایشگاه Ifö. و در واقع چند سالی است که کمپینی برای مجموعه Spira آنها انجام داده ام. و حالا اینجا هستم، سالها بعد، که برگشته ام. اما این بار به عنوان مشتری. مشتری که دوباره شریک تجاری شده است.

توالت ifö قدیمی ما منتظر است توسط صاحب جدیدش تحویل بگیرد. یکی از همسایه‌های ما واقعاً می‌تواند از آن در اضافه کردنش استفاده کند زیرا خراب نمی‌شود.

وقتی به توالت قدیمی‌مان برگشتیم، بعد از سال‌ها آب چاه سرشار از آهن، رنگ آن تغییر کرد، اما در غیر این صورت همه چیز خوب بود. تغییر رنگ برای ما تازگی دارد توالت اسپیرا آنطور که هست رنج نبریم Ifö Clean (یک لعاب مخصوصاً با قابلیت تمیز کردن آسان) و است Rimfree® – که خیلی باهوش است!
Rimfree® طرحی است که توسط Ifö ثبت شده است که در آن کاسه توالت فاقد لبه سیفون است و تمیز کردن را بسیار آسان می کند. این امر به طور قابل توجهی بهداشت را بهبود می بخشد و بنابراین، علاوه بر لعاب، در دانمارک، جایی که ما معمولاً آهک زیادی در آب داریم، قابل ذکر است.

از نظر فنی در 50 سال گذشته اتفاقات زیادی رخ داده است، از جمله اینجا توالت اسپیرا خیلی بیشتر است صرفه جویی در مصرف آب. اگر خودتان چاه حفر کرده باشید، خطر خالی شدن چاه در تابستان نیز وجود دارد. حداقل ما می‌توانستیم از موجودی تابستان امسال به وضوح ببینیم که سطح آب کمتر و پایین‌تر می‌شود. در اینجا جنبه صرفه جویی در مصرف آب یک مزیت بزرگ است. خیلی کلی است!
ما همچنین سپتیک تانک خود را داریم و در اینجا نیز برای ما مهم است که با مقدار غیرضروری آب پر نشود تا مجبور شویم هزینه تخلیه مکرر را بپردازیم.

توالتی که مناسب سبک است – و اندازه آن چطور؟

در مورد توالت های زیبا خیلی صحبت کردیم. توالت خوب چیست؟ زیرا ما در واقع فکر می کردیم توالت قدیمی ما واقعاً خوب است.

در پایان ما به دو مدل نگاه کردیم. همان که فرود آمدیم و دیدیم Spira Art این مدل ظاهر نوردیک مدرن تری با خطوط تمیز و کم دارد.

در نهایت تصمیم گرفتیم اسپیرا (بدون گونه)، همانطور که ما ظاهر نوستالژیک و کلاسیک اطراف پوشش مخزن را می خواهیم. اگر قرار بود برای درای لفت توالتی انتخاب کنیم، بدون شک اسپیرا آرت را انتخاب می کردیم. مدل دیواری – زیبا و ساده است.

یک نکته کوچک اگر نیازی به استفاده از توالت S-Lock ندارید. سپس مدل Spira در یک نسخه صرفه جویی در فضا وجود دارد! فوق العاده هوشمند برای حمام های کوچک مانند ما. متأسفانه این گزینه برای نوع تخلیه ما نبود، اما اکنون حداقل نوک آن حذف شده است.

با این حال، ما فضای زیادی را به دست آورده ایم زیرا توالت جدید ما باریک تر از توالت قدیمی است و به طور قابل توجهی از نظر طراحی سبک تر است.

دیدگاهتان را بنویسید