تبلیغات: 14 تجربه در دانمارک که می خواهم (به عنوان هدیه کریسمس)









تبلیغات برای VisitDenmark

*اعتبار تصویر در انتهای پست

در ادامه خوشامدگویی شما، منپست هدیه کریسمس تجربیات دانمارکبا الهام از ایده‌های بسیار خوب شما، 14 تجربه را در دانمارک جمع‌آوری کرده‌ام که دوست دارم (به عنوان هدیه کریسمس) داشته باشم. شاید بتواند الهام‌بخش باشد، یا شاید ایده‌های تجربی خوب دیگری مطرح شود 🙂

مطمئناً می توانید ایده های تجربی بیشتری از من ببینید اینستاگرام، جایی که اخیراً دانش شما در مورد تجربیات اینجا در خانه با پشتکار منتقل شده است. و حتی ایده های بیشتری به ذهنتان می رسد از وب سایت دانمارک دیدن کنید.

در پایان پست، راهنمایی کوچکی در مورد چگونگی ارائه تجربیات ارائه کردم.

تجربه من آرزو می کند

  • عشق من به خانه های روی درخت و گزینه های مختلف اقامت بی حد و حصر است. با این حال، وقتی به آرشیو چنین تجربیاتی نگاه می‌کنم، دانمارک به شدت کمتر معرفی شده است. اما حتی در اینجا در خانه، گزینه‌های اقامتی منحصربه‌فرد بیشتری ظاهر می‌شوند – سرانجام. برخی از مواردی که من در لیست آرزوهای خود دارم عبارتند از: محافظت شده کلبه دریاچهکه بتوانید به آن پارو بزنید کلبه های چوبی در رایگارد همچنین می تواند یک تجربه عالی باشد، درست مثل بچه های کوچک کلبه های موج سواری در Lynæs یا چادرها لیلرو، اگر دلتان برای دریا تنگ شده می تواند تجربیات فوق العاده ای باشد. ماشین کوچک جذاب کدام هتل (نگاه کنید به تصویر شماره 1 در کلاژ) در کپنهاگ و زیبا سایبان برگ تجربیات بسیار خاصی در هیمرلند وجود دارد که رویای آنها را می بینم. یکی دیگر از اقامت های شبانه شگفت انگیز در طبیعت را می توان در زیر نقطه 4 یافت.
  • مدتها بود که می خواستم دوره سانکه را بگذرانم. بهترین نقطه با نقطه شروع در جنگل و اتاق ساحلی. خیلی خوب است که یک روز/چند روز در طول سال را با شخصی که از او هدیه دریافت می کنم بگذرانم. با چشمانمان روی زمین و گفتگوی خوبی که نگاه می کنیم، یاد می گیریم و می خوریم. من به برخی از پیشنهادها در اینجا پیوند می دهم و اگر موارد دیگری را می شناسید لطفاً به من اطلاع دهید: جستجوی علوفه در میان جانوران دانمارک، گشت و گذار سانکه با شام در مدسمجن، برداشت ساحل، غذای وحشی.
  • من هم می‌دهم و هم آرزو می‌کنم با کسی که برایم مهم است یک سفر کایاک داشته باشم کایاک سبز. آن‌ها در کپنهاگ و چندین مکان دیگر در دانمارک در ازای جمع‌آوری زباله در خیابان‌ها «قایق‌های زیست‌محیطی» رایگان می‌دهند. به این ترتیب، می‌توانید با کسی که به او اهمیت می‌دهید، تجربه‌ای فوق‌العاده داشته باشید، در حالی که کار خوبی برای محیط زیست ما انجام می‌دهید.
  • پیاده روی به سمت بهشت برج جنگلی من ماجراجویی کمپ من فکر می کنم باید یک تجربه بسیار خاص باشد. و یک تجربه برای شما می تواند با سفر به بزرگترین پارک کوهنوردی دانمارک و یک شب اقامت در یوز زیبا ترکیب شود. و اکنون که به هر حال در راه خود به نیوزلند جنوب غربی هستید، شاید بتوانید یک تجربه اضافی اضافه کنید و آن را با نکته بعدی ترکیب کنید.
  • یک روز تابستانی در کانو در سوزان با خانواده ام. سپس به Karrebæksminde بروید و در آنجا ماهی بخورید دیتلوسنز یا دودخانه مارتنز و از فضای تابستانی جشن لذت ببرید. بعدا یه بستنی بخور خانه پنکیک و سپس در ساحل در Vesterhave یا در Enø استراحت کنید.
  • تازه دانستن اینکه دانمارک یکی از بزرگترین معادن سنگ آهک پیوسته در جهان را دارد و کاملاً شگفت انگیز به نظر می رسد بسیار شاداب بود! Monsted Kalkgruber نام دارد و از حدود 60 کیلومتر تونل معدن در 6 طبقه تشکیل شده است و در نزدیکی Viborg قرار دارد. من فکر می کنم تصویر 2 در کلاژ برای خودش صحبت می کند.
  • من عاشق کوه هستم. من عاشق ارتفاع هستم اما من هرگز به هیملبجرگت نرفته ام. آخر هفته در منطقه با کوله پشتی. تپه‌ها، دره‌ها، دریاچه‌ها و رودخانه گودنا که در مناظر پر پیچ و خم است. و تضمین می شود که تجربه های بسیار زیبای بیشتری در این منطقه وجود داشته باشد.
  • مکان های متروکه ای که طبیعت در آن ها تسخیر شده است فوق العاده جذاب هستند. کمپ طبیعت اودرود یک پادگان متروکه است که اکنون می توانید در محاصره طبیعت زیبا در آن کاوش کنید و در تابستان مزارع گل خود را بچینید. پادگان همچنین محل «استخر متروکه“، که فکر می کنم یک تجربه عالی و یک موضوع جالب برای اکثر مردم است. حداقل من رویای یک روز را در آنجا با دوربینم دارم.
  • آخر هفته ای پر از کشفیات آرهوس، زیرا من واقعاً هرگز آنجا نرفته ام، به جز یک شب کریسمس سال ها پیش. خیابان ها و کوچه های شهر را کاوش کنید، از مغازه ها و کافه ها دیدن کنید. می‌خواستم از چند اثر کلاسیک مانند Den Gamle By عبور کنم، از Aros دیدن کنم و سپس Vestre Søbad را پشت سر بگذارم.
  • سفری به قله کلیسای نجات دهنده و کپنهاگ را از بالا ببینید. و سپس به کریستین‌هاون و صرف ناهار.
  • Tour de Nørrebro، Vesterbro یا چیزی کاملاً متفاوت. احساس می کنم یک عمر پیش، زمانی که در خیابان های کپنهاگ با مکالمه خوب و مسیرهای تکانشی قدم می زدم. یک روز کامل اختصاص داده شده به یک منطقه، با صبحانه، ناهار، کیک، کمی فرهنگ و شام می تواند خوب باشد – “یک چالش کوچک منطقه ای” با شخصی که به قلب من نزدیک است.
  • Bornholm شاید هدیه ای از تجربه است که می توانیم به عنوان یک خانواده به یکدیگر هدیه دهیم. 20 سال از آخرین حضورم در آنجا می گذرد. دریاچه اوپال، رووربورگن و بسیاری از تجربیات دیگر در صدر لیست تجربیات دانمارک قرار دارند.
  • من رویای یک سفر جاده ای و پیاده روی در ساحل غربی یوتلند را دارم. به ویژه پارک ملی تو و Rebildbakker در لیست آرزوهای من هستند.
  • چند سال پیش بانجی جامپینگ من روی صخره – از جرثقیل. من فکر می کنم ممکن است سرگرم کننده باشد که دوباره امتحان کنید. احتمالا. یک پرش پشت سر هم، اما همانی که به عنوان هدیه گرفتم.

نکاتی برای هدیه دادن به تجربیات

شیشه های مربا یا شیشه های کوکی برای ساختن دیورامای کوچکی از تجربه ای که می خواهید ارائه دهید عالی هستند. اما شما همچنین می توانید جهان های کوچک را در جعبه ها، قاب ها و در کتاب های بریده شده ایجاد کنید.

آب، رنگ آبی آبی، سنگ، خزه و مقداری کاغذ نقره ای سفر با قایق رانی در Suså را نشان می دهد.

ایده هایی در مورد نحوه سازماندهی یک سفر کمپینگ به طبیعت و سفر به آنجا کپن هیل


* اعتبار تصویر

  1. کوچولو کدام هتل در بندر کپنهاگ عکس: جوناس دانهولت
  2. Mønsted Kalkgruber در نزدیکی Viborg. عکس: مدز گرگرسن
  3. قلعه دزدان در نزدیکی Gudhjem در Bornholm. عکس: مدز گرگرسن
  4. ساحل غربی – ساحل لونستراپ. عکس: نیکلاس جسن
  5. برج جنگلی i ماجراجویی کمپ. عکس: Rasmus Hjortshøj/ ساحل / معماران اثر












دیدگاهتان را بنویسید