یک شب اقامت در یک خانه چوبی در تروندلاگ


کلبه در درخت من آن را از طریق جستجوی تصادفی موقعیت مکانی در اینستاگرام پیدا کردم – ترفندی که اغلب وقتی مسیر ناهمواری در سفرهای جاده ای خود داریم از آن استفاده می کنم.

یک کابین زیبا، ۷ متر بالاتر از سطح زمین، در دیدنی‌ترین منطقه تروندلاگ (می‌توانید نگاهی اجمالی به این منطقه از فیلم‌های پهپاد در وب‌سایت کابین دریافت کنید).

از نظر معماری، Hytta i Treet تا حدودی یادآور کلبه درختی است که در آن در سال 2018 کمی بیشتر در شمال آن اقامت داشتیم. این کلبه نام دارد کراگبوآ و در Engerdal واقع شده است. همچنین یک مکان واقعا عالی که ما سه روز را در آن گذراندیم.

سفر جاده ای روز 2

اگر در لیلهامر توقف نمی کردیم، سفر از هلگویا به سوکندال نسبتاً خوب پیش می رفت. در کمال ناامیدی، متوجه شدیم که برای پهپاد خود شارژر خودرو نیاورده‌ایم – چیزی که در Senja و Lofoten، جایی که باید در یک چادر زندگی می‌کردیم، نیاز داشتیم. به تمام فروشگاه های لوازم الکترونیکی شهر رفتیم و هیچ جا پیدا نکردیم. زمان زیادی تلف شد، اما با چند تجربه لیلهامر غنی شده، سوار باران ناگهانی شدیم که قرار بود دو روز دیگر ادامه داشته باشد.

اما اگر احتمال دارد در نروژ در معرض باران قرار بگیرید، نگران نباشید. برای نروژ چکش در باران زیباست!!! رنگ هایی که می پرند، مهی که از میان کوه ها و درختان می پیچد، ابرهای خاکستری! بعد شیر بده! و سپس آن را با یک لیست پخش مناسب مالیخولیایی، قمقمه ای از قهوه و صحبت های خوب ماشین ترکیب کنید! خیلی شگفت انگیز است! چقدر دلم برایش تنگ شده!!

ورود به Hytta i Treet

قبل از رسیدن به کابین بالای درخت، باید کلید را از صاحبش می گرفتیم. به آرامی پیش رفت و خانه آنها در خیابان است، بنابراین آسان و سرراست بود. شما به سادگی کلید را در صندوق پستی می اندازید.

سیگنال تلفن ما کمی بعد از خانه صاحبان ناپدید شد. بنابراین ما به «وفا به سنت» تکیه کردیم و به پدر و مادرمان نوشتیم که بعد از مدتی تا روز بعد از ما خبری نخواهند داشت. نه به این دلیل که می ترسیم به چیزی نیاز داشته باشیم، بلکه به این دلیل که نتوانیم به ما دسترسی پیدا کنیم، می تواند بسیار ناراحت کننده باشد. اتفاقا هر دوی ما اشتراک تلیا داریم و کم کم متوجه شدیم که در همه جاهایی که انتظار داشتیم استقبالی نشده است. و همه جاهایی که قطعاً انتظارش را نداشتیم آنجا بودند 😛

پس از تحویل کلیدها، بیشتر و بیشتر به داخل جنگل فشار آوردیم تا اینکه به یک مانع نزدیک شدیم. از آنجا کمی در جاده خاکی ادامه دادیم تا به این تابلو رسیدیم. در اینجا ما ماشین خود را در یک اصطبل پارک کردیم تا اطمینان حاصل شود که ماشین توسط گوسفندهای زیادی در جنگل “حمله” نمی شود! بله گوسفند :p

از ماشین حدود یک دقیقه پیاده روی در امتداد یک مسیر کوچک تا خانه بالای درخت راه بود.

کابین گرم، دنج و مجهز به تمام ملزومات مورد نیاز شما در چنین سفری است. آشپزخانه به خوبی تقسیم شده است. در طبقه آخر (1 اتاق) فضایی برای 5 نفر وجود دارد و احتمالاً 2 نفر می توانند در طاقچه دنج کنار آشپزخانه بخوابند.

پس از رسیدن، کمی در منطقه دیدنی قدم زدیم، سپس از درخت بالا رفتیم، جلوی اجاق هیزمی نشستیم، شراب نوشیدیم، غذا پختیم و کل عصر را به خوشی گذراندیم.

البته اگر هوا خوب بود و می توانستیم روی ایوان زیبایی که کل خانه را می پیچد، بنشینیم، تجربه کاملا متفاوتی بود. اما باید زمان دیگری اینطور باشد. در هر صورت، ما می توانیم به خوبی تصور کنیم که با خانواده و فرزندان به آنجا برویم

توالت درست زیر خانه قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید