ارنست اوبی کارگردان فیلم می گوید که تهیه کنندگان فیلم برای 15 روز 10000 دستیار شخصی می پردازند.


در افشاگری اخیر، ارنست اوبی، فیلمساز، با افشای استثمار دستیاران شخصی، واقعیت آزاردهنده صنعت فیلم را روشن کرد. به گفته اوبی، برخی از تهیه کنندگان فیلم با وجود نقش های سخت و ساعات طولانی 10 تا 15 روزه، مبلغ ناچیز 10000 نایرا را به دستیاران شخصی خود پیشنهاد می کنند.

این اطلاعات جنبه آزاردهنده‌ای از صنعت را نشان می‌دهد و تفاوت‌های قدرت و نابرابری‌های اقتصادی حاکم بر رده‌های بالای آن را برجسته می‌کند. در حالی که زرق و برق و زرق و برق فیلم سازی اغلب بر کانون توجه غالب می شود، حقیقت تلخ پشت صحنه، واقعیت تلخ تری را برای کسانی که خستگی ناپذیر در پشت صحنه کار می کنند، نشان می دهد.

همچنین ببینید: ترندهای IG زنان بیش از سبک کرست منحصر به فرد (ویدئو)

دستیاران شخصی نقش مهمی در کمک به اجرای یکنواخت تولید فیلم ایفا می‌کنند، اغلب مسئولیت‌های متعددی را انجام می‌دهند و برای رسیدن به ضرب‌الاجل‌ها تحت فشار زیادی کار می‌کنند. با این حال، سهم آنها اغلب دست کم گرفته می شود و جبران ناکافی میزان واقعی کار و فداکاری آنها را منعکس نمی کند.

افشاگری اوبی به عنوان یک زنگ بیدارباش عمل می کند و باعث ایجاد یک گفتگوی بسیار مورد نیاز در مورد شیوه های کار منصفانه و استانداردهای اخلاقی در صنعت فیلم می شود. این بیانیه بر نیاز فوری به اصلاحات سیستمی تأکید می کند تا اطمینان حاصل شود که با همه کارگران، صرف نظر از موقعیت آنها، با عزت و احترام رفتار می شود.


بازدیدها: 0





Source link

دیدگاهتان را بنویسید