ویدئوی هشدار دهنده: اعضای سپاه بدون جلیقه نجات در ایالت تارابا سفر می کنند


ویدئویی که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است، اعضای سازمان خدمات ملی جوانان نیجریه (NYSC) را نشان می‌دهد که در حال سفر با قایق به ایالت تارابا هستند و نگرانی‌هایی را برای ایمنی آنها افزایش می‌دهد. این ویدئو اعضای سپاه را در حال شنا بدون جلیقه نجات نشان می داد و سوالاتی را در مورد کفایت اقدامات ایمنی در طول سفر خود به ویژه با توجه به گزارش های مربوط به خطرات جاده ای مطرح می کرد.

از آنجایی که گزارش شده است که سفر با ماشین به دلیل عوامل مختلف، از جمله شرایط نامناسب جاده و نگرانی های ایمنی در مناطق خاص، ناامن تلقی می شود، تصمیم برای انتخاب سفر با قایق ممکن است جایگزین ایمن تری به نظر برسد. با این حال، فقدان جلیقه نجات در قایق، خطرات بالقوه ای را که می تواند ایمنی مسافران، از جمله اعضای خدمه را به خطر بیندازد، نشان می دهد.

این ویدئو بحث هایی را در رسانه های اجتماعی برانگیخت و بسیاری از آنها نسبت به عدم رعایت اقدامات ایمنی در طول سفر ابراز نگرانی کردند. برخی از مقامات خواستند تا قوانین امنیتی سخت گیرانه تری را برای محافظت از مسافران، به ویژه کسانی که به عنوان بخشی از وظایف خدمات ملی سفر می کنند، وضع کنند.

اینجا را بخوانید: چرا قضات بعد از حکم اعدام قلم خود را می شکنند؟

به خصوص پس از مرگ اخیر بازیگر محبوب جونیور پوپ که بنا به گزارش ها پس از واژگونی یک قایق جان باخت.

این حادثه به عنوان یادآوری اهمیت اولویت بندی اقدامات ایمنی، به ویژه هنگام سفر در محیط های بالقوه خطرناک است. (ویدئو)


بازدیدها: 0





Source link

دیدگاهتان را بنویسید